3. elokuuta 2015

HENKILÖKUVA / HANNA

"If you don't know it's impossible, it's easier to do." -Neil Gaiman
Nimi Hanna Kumpula

Ikä 35 vuotta

Esikuvani Kuka tahansa, joka tekee mitä tekee sydämestään eikä muiden tähden.

Miten minusta tuli muotoilija? Olen aina ollut. Suunnittelu ja asioiden parantelu on osa minua. Olen kiinnostunut monista eri aloista ja haluan yhdistää eri aloja työssäni. Minulla on myös diplomi-insinöörin tutkinto kognitiivisesta teknologiasta.

Muotoilussa parasta on... Rajattomuus.

Erikoinen fakta: Harrastan cyr wheelin (roue cyr) pyörittelyä. Salaa toivon karkaavani sirkuksen mukaan.


Aamu- vai iltaihminen? Molempia. Pidän hiljaisista hetkistä. Erityisesti kesäisin (täällä pohjoisessa) on mahtavaa, jos voi nukkua päivän ja valvoa yöttömän yön. Valo, äänet ja ilmapiiri ovat mahtavia yöaikaan. Oletko koskaan herännyt nähdäksesi auringon nousevan?

Inspiroivat paikat:  Vanhat rakennukset, kaupungit kivijalkaliikkeineen, sielukas arkkitehtuuri, vuoren seinämä, myrskyävä meri, ukkonen ja salamat. Mistä löytyy näitä. Minulla ei ole yhtä paikkaa, mutta elementit löytyvät monesta paikasta. Inspiroidun liikkeestä.

Kirjavinkki: Predictably irrational / Dan Ariely

Erityistä tuotteessani: Pointy on vastakohtia. Puuta ja metallia. Leikkisyyttä ja toimivuutta. Elävä ja staattinen. Se kannustaa kokeilemaan ja leikkimään.

Short in engligsh: Hanna is an engineer turned designer who is inspired by the movement and light, voices and the ambient of the mid night sun. Boundlessness of the design fascinates her & sometimes she dreams about running away with a circus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti